دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس بوسه (پیامک عاشقانه بوس فروردین 90)

لبهای مرا از همه استثنا کن

یک بوس خصوصی به لبم اهدا کن !


* * * * * * * * * * * *


بوسیدن قول ماندن نیست شروع با هم بودنه

درک و هم را فهمیدن و حس به هم رسیدنه . . .

 

* * * * * * * * * * * * 

دلم کرده هوایت نازنینم

فدای بوسه هایت ! نازنینم

تمام صورتت پنکیک پوش است

بگو بوسم کجایت نازنینم
 
* * * * * * * * * * *

 
نیست در این گفته من سوسه ای / گر تو به من قرض دهی بوسه ای
بوسه ای دیگر سر آن مینهم / لحظه دیگر به تو پس میدهم !
 
* * * * * * * * * * *

 
من مست غم عشقم با خنده خمارم کن ، صیاد اگر هستی با بوسه شکارم کن  . . .
 
* * * * * * * * * * * *
 
یه بوسه بده واسه مریض میخوام ، آخه بوسه هات داره حکم دارو!
 
* * * * * * * * * * *

 
میخوام بیام کنار تو ، تا یه کمی لوست کنم
اگه کسی اونجا نبود ، یواشکی بوست کنم !
 
* * * * * * * * * * * *
 
ترنم باران را نصار چشمانت میکنم  نازنینم ، تا شبنمی شود بر سرخی گونه هایت
و داغی بوسه ام را به پیشانی ات به یادگار میگذارم و دست نوازشم را به موهایت
هدیه میکنم ، که تا عمر داری مرا از خاطر نبری . . .
 
* * * * * * * * * * * *
 
رفتم به نزد طبیب ز شدت طب
۶ بوسه نوشت ز گوشه لب
۲ تا صبح
۲ تا ظهر
و ۲ تا شب!
 
* * * * * * * * * * *

 
مانده بر لبان من داغ بوسه های تو
رفتی و بجا مانده  آتشی به جای تو
 

منبع : نایس اس ام اس دات آی آر 

 نایس شاپ بهترین فروشگاه ایران برای ورود کلیک کنید  

 منبع : WwW.Nice-sms.IR  

برچسب ها: اس ام اس جدید بهمن 89، اس ام اس ماچ و موچ، اس عاشقانه بوس، اس ام اس بوس بهمن 89، پیامک بوس و احساسی، اس ام اس بوس از راه دور، اس ام اس واسه 20 ساله ها، اس ام اس واسه اونی که عاشقشی، مسیج واسه عشقم، اس ام اس لاو و kiss، sms kiss، sms boos، payamak boos، بهمن، بهمن 89، جدید جدید جدید، اس ام اس 2011، sms بوس،

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد