دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

SMS LOVELY | اس ام اس لاو جدید 1390

من آمده ام که با تو راهی بشوم / آنی که تو از دلم بخواهی بشوم
دریا بغلم کن! بغلم کن دریا! / می خواهم از این به بعد ماهی بشوم
 

************* Nice-SMS.Blogsky.com************* 


ای داد دوباره کار دل مشکل شد / نتوان ز حال دل غافل شد
 
عشقی که به چند خون دل حاصل شد / پامال سبکسران سنگین دل شد
 

************* Nice-SMS.Blogsky.com************* 


عشق تو تعطیلی نداره ،‌به فکر خودت نیستی فکری به حال خستگی ما بکن ما هر روز تا دیر وقت خرابتیم …
 

************* Nice-SMS.Blogsky.com************* 


زندگی درک همین امروز است . ظرف دیروز پر از بودن توست . شاید این خنده که امروز دریغم کردی ، آخرین فرصت همراهی ماست.
 

************* Nice-SMS.Blogsky.com************* 


شب بهت اس ام اس  دادم که بگم : دنیام تاریکه مثل شب ، تنهام مثل ماه ، کوچیکم مثل ستاره ، اما دوستت دارم قد آسمونی که اندازه نداره .…
 

************* Nice-SMS.Blogsky.com************* 


در ساحل سرخ دلت اسم کسی را حک نکن / به اینکه من دوستت دارم حتی یه ذره شک نکن .
 

************* Nice-SMS.Blogsky.com************* 


دوست داشتن همیشه گفتنی نیست؛ گاه سکوت است و گاه لبخند است گاه نگاه است و گاهی فقط یه اس ام اس .
 

************* Nice-SMS.Blogsky.com************* 

 

گر چه ما را نکنی یاد ولی ما هستیم / دل به امید پیامی که ندادی بستیم.
 

************* Nice-SMS.Blogsky.com************* 


در دریای نیلفام خوابهای شیرین شب ، صدف های رنگین خیال را می کاوم ، شاید مروارید رویای تو را در آن یابم .
 

************* Nice-SMS.Blogsky.com************* 


تقصیر دلم چیست؟ اگر روی تو زیبا ست/ حاجت به بیان نیست/ که از روی تو پیدا ست/ من تشنه ی یک لحظه تماشای تو هستم/ افسوس که یک لحظه تماشای تو رویاست .
 

************* Nice-SMS.Blogsky.com************* 


تک درخت خاطراتم بر لب ساحل نشسته / گر چه دوری از کنارم یاد تو در دل نشسته .
 

************* Nice-SMS.Blogsky.com************* 

 

عشق لالایی بارون تو شباست / نم نم بارون پشت شیشه هاست / لحظه ی شبنم و برگ گل یاس / لحظه ی رهایی پرنده هاست / لحظه ی عزیز با تو بودنه / آخرین پناه موندن منه
 

************* Nice-SMS.Blogsky.com************* 


مهم نبوده سوختنم، دور از تو پرپر زدنم، مهم تو بودی عشق من، نه قصه شکستنم، به افتخار عشق تو میگم که بازنده منم….
 

************* Nice-SMS.Blogsky.com************* 


عطر حرفات واسه من بوی گل شقایقه / تو رو دیدن واسه من قشنگ ترین دقایقه
 

************* Nice-SMS.Blogsky.com************* 


غیر از غم عشق تو ندارم غم دیگر / شادم که جز این نیست مرا همدم دیگر
 

************* Nice-SMS.Blogsky.com************* 


تا حالا دیدی کسی به اس ام اس حسودی کنه ؟ من حسودیم میشه ! چون اس ام اس می تونه بیاد پیشت اما من نمی تونم بیام!
 

************* Nice-SMS.Blogsky.com************* 


اگه تو دنیا هیچی هیچی نداشته باشی مطمئن باش سه چیز همیشه مال تو هست:خدای مهربون، فکرای قشنگ،قلب کوچیک من
 

************* Nice-SMS.Blogsky.com*************

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد