دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس عاشقانه

ﺧﺎﮎ ﭘﺎﯾﺖ ﺑﻮﺳﻪ ﮔﺎﻫﻢ ﺑﻮﺩ ﻭ ﺑﺲ / ﺑﺮ
ﺳﺮ ﺭﺍﻫﺖ ﻧﮕﺎﻫﻢ ﺑﻮﺩ ﻭ ﺑﺲ
ﺍﯼ ﻧﮕﺎﻫﺖ ﺗﮑﯿﻪ ﮔﺎﻩ ﺧﺴﺘﮕﯽ / ﻋﺸﻖ
ﺗﻮ ﺗﻨﻬﺎ ﮔﻨﺎﻫﻢ ﺑﻮﺩ ﻭ ﺑﺲ . . .

اس ام اس عاشقانه کهکشان

ﻧﻔﺴﺖ ﺑﺎﺭﺍﻥ ﺍﺳﺖ ، ﺩﻝ ﻣﻦ ﺗﺸﻨﻪ ﯼ
ﺑﺎﺭﯾﺪﻥ ﺍﺑﺮ ، ﺩﻝ ﺑﯽ ﭼﺘﺮ ﻣﺮﺍ ﻣﯿﻬﻤﺎﻥ
ﮐﻦ . . .

اس ام اس عاشقانه کهکشان

غلط کرده باران
حالا که مرا به تو بد عادت کرده
بی تو می بارد
روز و شب
بی خستگی
وقتی خودت نیستی،
باران هست

اس ام اس عاشقانه کهکشان

چقدر این دوست داشتن های بی دلیل…خوب است!

مثل همین باران بی سوال

که هی می بارد…

که هی اتفاق آرام و شمرده شمرده می بارد!!

اس ام اس عاشقانه کهکشان

با ابرها چه غصه‌ی پنهانی‌ست؟
این عصرِ چندشنبه‌ی بارانی‌ست؟

اس ام اس عاشقانه کهکشان

وقتی که می‌بُریم مدام از هم
این عشق نیست، چاقوی زنجانی‌ست

اس ام اس عاشقانه جدید کهکشان

آنچنان میل تو دارد دل من، که اگر نامه رسان گرگ بیابان باشد، قدمش میبوسم

اس ام اس عاشقانه زیبا  کهکشان

گفتی سحر شده و هنوز به عشقت بیدارم / گفتم از سر شب تا حالا از دلتنگی ات بیمارم
بگو از آن حرفهای عاشقانه ات تا بگویم که آرامم / تا بگویم به هوای بودنت است خوشحالم

اس ام اس عاشقانه کهکشان

چه باشه چه نباشه / محبت سرجاشه
چه داری چه نداری / تو عزیز روزگاری

اس عاشقانه کهکشان

چه کهکشان زیباییست راه نگاه تو / چه زیباست این دنیای عاشقانه ی تو
اینبار هم تو گفتی دوستم داری و دو تا به نفع تو / دلم دیوانه شده از دست محبتهای تو

اس ام اس عاشقانه کهکشان

صداقتت را دوست می دارم هر چند سخت در اشتباهی آنچه را که صادقانه بر زبان می آوری

اس ام اس عاشقانه

اگه رفتی دیگه بی تابم نکن ، دنیا اگه تنهام گذاشت ، تو منو انتخاب کن..

اس ام اس

گفتی مسافری و من آنقدر عاشقم که سال هاست نماز دلم را شکسته میخوانم…


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد