دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس زیبا

انسانهای پاک و ساده را با تمام وجود دوست دارم
همانهایی که بدی هیچکس را باور ندارند
همانهایی که برای همه لبخند میزنند
همانهایی که بوی ناب “آدم” میدهند
و من باور دارم که وجود نازنینت شایسته دوست داشتن است . . .

اس ام اس زیبا مادر 

احساس تو چون طراوت باران است
بر زخم شکوفه های گل درمان است
هر وقت که در هوای تو می چرخم
انگار نفس کشیدنم آسان است . . .

اس ام اس زیبا مادر 

من نه سکوت میکنم نه فال عشق از برم
فقط به تو خیره شدم ، من از تو هم ساده ترم
تو خوب میفهمی مرا وقتی پر از بهانه ام
ببین برای ماندنت چقدر عاشقانه ام . . .

اس ام اس زیبا مادر 

میگن دلتنگی آخر دوست داشتنه ، به اندازه تمام دلتنگی های دنیا دوستت دارم . . .

اس ام اس زیبا مادر 

چـند سالـــه دارم آهنــگای مختلـــفو امتحــان میکنــم
ولــــــــــــی هنـــــوز هیــــچ آهنگــــی
مــــــــثِل لالایی تــــو آرومـــم نمیکنـــه
مــــــــــــــــادر

اس ام اس زیبا مادر 

هرچیز را هم که تقصیر من بیندازی عاشق شدن من تقصیر توست

اس ام اس زیبا مادر 

اگر بخواهم آنچه در ذهن دارم با تو بگویم
هزاران جلد کتاب میشود..
ولی آنچه در دل دارم یک جمله بیش نیست
دوستت دارم

اس ام اس زیبا مادر 

ﻫﺮ ﺭﻭﺯ ﻧﺒﻮﺩﻧﺖ ﺭﺍ ﺑﺮ ﺩﯾﻮﺍﺭ ﺧﻂ
  کشیدم، ﺑﺒﯿﻦ ﺍﯾﻦ ﺩﯾﻮﺍﺭ ﻻﻣﺮﻭﺕ ﺩﯾﮕﺮ
ﺟﺎﯾﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺧﻂ ﺯﺩﻥ ﻧﺪﺍﺭﺩ ، ﺧﻮﺵ ﺑﻪ
ﺣﺎﻝ ﺗﻮ ﮐﻪ ﺧﻮﺩﺕ ﺭﺍ ﺭﺍﺣﺖ ﮐﺮﺩﯼ ، ﮏﯾ
ﺧﻂ ﮐﺸﯿﺪﯼ ﺗﻨﻬﺎ ، ﺁﻥ ﻫﻢ ﺭﻭﯼ ﻣﻦ .

اس ام اس زیبا مادر 

ﺩﺭ ﺣﺮﯾﻢ ﺩﯾﺪ ﺗﻮ ، ﺩﯾﺪﻩ ﺍﮔﺮ ﻧﻤﯽ ﺷﺪﻡ /
ﺷﺎﻩ ﻭ ﺭﮔﻢ ﺟﺪﺍ ﺯ ﻫﻢ ، ﺷﺪ ﺯ ﻟﯿﺎﻗﺖ
ﺧﻮﺩﻡ / ﺗﯿﻎ ﻏﻤﺖ ﺑﺮﯾﺪﻩ ﺳﺮ ﺍﮔﺮ ،
ﺑﺪﺍﻥ / ﻣﻦ ﺍﺯ ﻧﮕﺎﻩ ﮔﺮﻡ ﺗﻮ ، ﻟﺤﻈﻪ ﺑﻪ
ﻟﺤﻈﻪ ﻭﺍ ﺷﺪﻡ .

اس ام اس زیبا و عاشقانه مادر 

ﺭﻭﯼ ﻓﺮﺵ ﺩﻝ ﻣﻦ ﺟﻮﻫﺮﯼ ﺍﺯ ﻋﺸﻖ
ﺗﻮ ﺭﯾﺨﺖ ، ﺁﻣﺪﻡ ﭘﺎﮎ ﮐﻨﻢ ﻋﺸﻖ ﺗﻮ ﺭﺍ ،
ﺑﺪﺗﺮ ﺷﺪ .

اس ام اس زیبا و جدید مادر 

ﻧﻤﯿﺪﺍﻧﻢ ﭼﺮﺍ ﭼﺸﻤﺎﻧﻢ ﮔﺎﻫﯽ ﺑﯽ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ
ﺧﯿﺲ ﻣﯽ ﺷﻮﻧﺪ
ﻣﯽ ﮔﻮﯾﻨﺪ ﺣﺴﺎﺳﯿﺖ ﻓﺼﻠﯽ ﺍﺳﺖ
ﺁﺭﯼ ﻣﻦ ﺑﻪ ﻓﺼﻞ ﻓﺼﻞ ﺍﯾﻦ ﺩﻧﯿﺎﯼ ﺑﯽ
ﺗﻮ ﺣﺴﺎﺳﻢ . . .


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد