دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس زن و مرد

اس ام اس

اس ام اس عاشقانه عشق زن و مرد

مردها وقتی عاشق می شوند به دنیا می آیند...
زن ها عاشق که می شوند می میرند...

اس ام اس عاشقانه عشق زن و مرد

اگه قرار باشه بین تو و دنیا یکیو انتخاب کنم، دنیا رو انتخاب می کنم.
 چون میتونم همه خوبی هاشو به تو تقدیم کنم.
دوستت دارم زیاد الهی که خوشت بیاد...

اس ام اس عاشقانه عشق زن و مرد

تا دست هیچ کس نرسد تا ابد به "من"
خواهم که گم شوم اندر حصار "تو"!!!!

اس ام اس عاشقانه عشق زن و مرد

انگار ناف من را یک آدم بیخیال بریده است!
هرکه به من میرسد میگوید بیخیال ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد