دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

یک رکورد خیره‌کننده برای بارسلونا

یک رکورد خیره‌کننده برای بارسلونا 

 www.Nice-Sms.iR

 

بنا به یک گزارش آماری منتشرشده، تیم فوتبال بارسلونا 300 بازی پیاپی است که مالکیت توپ بیشتری نسبت به حریفان داشته و در واقع یکی از عوامل برتری‌اش همین موضوع بوده است.

 

طبق اعلام نظر کارشناسان فوتبال یکی از عوامل موفقیت بارسا در سال‌های گذشته مالکیت بیشتر توپ نسبت به تیم رقیب، به عنوان برگ برنده‌ یاران لیونل مسی  عنوان شده است. به باور تحلیل‌گران، کاتالان‌ها در دورانی که پپ گواردیولا، مربی سابق آبی و اناری پوشان توانست با اعمال سبک خاص بازی مورد نظر خود یعنی «تیکی تاکا» (رد و بدل کردن پاس‌های سالم و پرتعداد) بر حریفان غلبه کرده و بازی چشم‌نوازی را به معرض نمایش گذارد، در سایه مالکیت بیشتر توپ نسبت به حریف، تاکتیک خود را اجرا کرد.

مطابق آماری که سایت رفیر آلمان منتشر کرده‌، عامل عمده موفقیت‌های این تیم حتی برای دوران پس از خروج گواردیولا (از تابستان گذشته تا به حال) همین نکته یعنی مالکیت بیشتر توپ بوده است. 

 

  *5 سال برتری «توپی» ‌بیشتر به حریفان!

به گارش فارس، مطابق این گزارش آخرین مرتبه که مالکیت توپ بارسا کمتر از حریف بود، روز هفتم ماه مه سال 2008 بود که در ال‌کلاسیکو با رئال، کمتر از حریف کهکشانی صاحب توپ شدند. در آن بازی بارسا که توسط فرانک ریکارد هلندی هدایت می‌شد، رئال 50.5 درصد زمان بازی صاحب توپ بود در حالیکه سهم بارسا 49.5 درصد بود. پیکاری که سلاطین کهکشانی 4 بر یک در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برنده شدند.

پس از آن دوره اقتدار کاتالان‌ها شروع شد و در 300 بازی متوالی، آنها تیم صاحب توپ زمین بودند. 

 

*300 بازی فراموش‌نشدنی از بارسا با برتری

براساس آمار موجود بارسا در 185 بازی لالیگا، 62 بازی در لیگ قهرمانان، 39 بازی در کوپا دل‌ری، 8 بازی در سوپرجام اسپانیا، 4 بازی از جام باشگاه‌های جهان و همینطور 2 بازی سوپرجام (در مجموع 300 بازی) مالکیت بیشتر توپ داشته است.

البته از این تعداد بازی، 2 دیدار مربوط به زمانی بوده که ریکارد تیم را هدایت می‌کرد، 247 بازی تحت هدیت گواردیولا بود و 51 بازی نیز با هدایت تیتو ویلانووا و جوردی روروا انجام گرفت. 

 

*برتری 89 درصدی و یک شکست عجیب !

اگر قرار باشد بهترین بازی بارسا از نظر درصد مالکیت توپ در خلال این 300 بازی شناسایی و معرفی شود، باید به مصاف با سلتیک گلاسکو در لیگ قهرمانان در تاریخ 8 نوامبر سال 2012 اشاره کرد که کاتالان‌ها صاحب مالکیت 89 درصدی شدند. در این میان نکته عجیب آن بود که کاتالان‌ها با این همه برتری، 2 بر یک نتیجه را واگذار کردند. 

 

 

●.●●..●● بقیه در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

کسب در آمد از اینترنت ( کلیک کنید )

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد