دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس عاشقانه جدید و زیبای فروردین ۹۲

اس ام اس عاشقانه جدید و زیبای فروردین ۹۲ 

www.Nice-Sms.iR 

 

 

 

 

“منی” که کنارش “تو” نباشی ، “تومنی” نمی ارزد . . .

.

.

.

من

تو

او

ما

حتی بین ضمایر هم او بین ما فاصله انداخته !

.

.

.

اس ام اس عاشقانه جدید

قلبم راعصب کشى کردم!

دیگرن ازسردى نگاهى میلرزد ن ازگرمى آغوشى میتپد . . .

.

.

.

مرا که هیچ مقصدی به نامم…و هیچ چشمی در انتظارم نیست را ببخشید

که با بودنم ترافیک کرده ام . . .

.

.

.

پیامک عاشقانه

قدیم ندیما گفتن : برای کسی بمیر که برات تب کنه !

قدیمیا چه پر توقع بودن !

من برات میمیرم ، خدا نکنه تو تب کنی

.

.

.

متن عاشقانه جدید ۹۲

بزرگترین روانشناسان دنیایند

دو چشمت !!

این قدر که

امیدوارم می کنند

به زندگی . . .

.

.

.

جملات عاشقانه ۹۲

جان فدای آن که یادم میکند / یاد او هر روزه شادم میکند

مهربانی های او شیرین شکر / با مرامش کیش و ماتم میکند . . .

.

.

.

sms عاشقانه ۹۲

اغلب فکر میکنیم اینکه یاد کسی هستیم

و با خاطره ی کسی زندگی می کنیم ، منتی است بر گردن او

غافل از اینکه اگر یاد کسی هستیم

این هنر اوست ، نه هنر ما . . .

.

.

.

دوبیتی عاشقانه زیبا

سلام به اون عزیزی که ، فاصله ها باهاش دارم

تو دفتر خاطره هام ، خاطره ها باهاش دارم

آرزوی دیدن اون ، صورت زیباشو دارم

آخر حرفمم اینه هرجا باشه دوسش دارم

.

.

.

یه “دوستت دارم”هایی هم هست …میدونی دروغه ها …

ولی قلبت واسه باورش به عقلت التماس میکنه …!

.

.

.

اس ام اس عاشقانه باحال

گره بزن

ازین گره های کور

که بختِ مرا به روزهای شومِ بی تقویم می بندند،

من این نحسیِ بی تو را

کجا دَر کنم؟

.

.

.

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

پیله کرده ام به تو !

نمی دانی پروانه شدن در آغوشت چه عالمی دارد !

.

.

.

اون نگاهی که گوشه اش یه قطره اشک برق میزنه

به اندازه ی تموم حرفای دنیا سنگینه . . .

 

 

 

●.●●..●● بقیه در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

کسب در آمد از اینترنت ( کلیک کنید )

نـــــــوروز یعنی

روز از نو

نبودن هایت از نو . . .

.

.

.

شعبده نیست

اصلن دست من نیست

چال که می افتد گونه اَت

بوسه

خودش بروز می کند . . .

.

.

.

بیگانه شدی دوست

حرفی و حدیثی و کلامی بفرست

ما را نه در این غمکده عمری باقیست

تا خرده نفس هست پیامی بفرست . . .

.

.

.

.

www.radsms.com

کاشکی خبر نداشتی دیوونه ی نگاتم

یه مشت خاک ناچیز ، افتاده زیر پاتم

کاشکی صدای قلبت نبود صدای قلبم

کاشکی نگفته بودم تا وقت جون دادن باهاتم . . .

.

.

.

سخت است

فراموش کردن کسی

که با او

همه چیز و همه کس را

فراموش می کردم !

.

.

.

گاه گاهی یادم کن نترس تنهاییم واگیردارنیست . . .

.

.

.

به سلامتی تنهایم

که هروقت بهش خیانت کردم

بازم اومد سراغم . . .

.

.

.

آنلاین که میشوی

انگشتانم

به لکنت می افتند . . .

.

.

.

همه ماهر شده اند

یک نفر هزاران نفر را با هم دوست دارد !

اما من …

ناشیانه

به یک نفر دل میبندم

هزاران بار

.

.

.

گفت به درد هم نمیخوریم

امااوهرگزنفهمید من اورابرای دردهایم نمیخواستم  . . .

.

.

.

بی شک

کپی رایت را

خدا رعایت کرد

وقتی

تو را

بی همتا آفرید . . .

.

.

.

هیچ کجا هم جاییست !

همانجاییست که بی تو میشود بود . . .

.

.

.

چه فرقی می کند

آن سوی دنیا باشم یا فقط چند کوچه آن طرف تر…؟!

پای عشق که در میان باشد

دلتنگی دمار آدم را در می آورد

.

.

.

باور کن خیلی حرف است

وفادار دست هایی باشی

که یکبار هم لمسشان نکرده ای

.

.

.

تا می رود خشک شود عرق قلبم

دوباره نامی از تو

وبازهم تب می کند قلبم . . .

.

.

.

خنده دار است ، نه ؟ !

که تو هی مرا دور بزنی

و من دلم را خوش کنم

که در محاصره ی تو هستم. . .

.

.

.

پــــلاک

کوچـــه ، حـــتــــی آدرس

خانـــــه ام را عـــــوض کــرده ام

چه فایــــده ،

یــــاد تــــــــــــــو

در پــــرت تــــرین خیـــابـــان های

این شـــهــــر هـــم مـــــرا به راحــتــی

پـــیــــدا می کـــنـــد….

.

.

.

به گمانم یادت پنجره احساسم را میکوبد،

چرا که در دلم هوای دلتنگی بپاست

.

.

.

یادت پرچم صلحیست میان شورش این همه فکر . . .

 

 

 

sms برای دوست sms جدید عاشقانه sms عاشقانه sms فروردین92 اس ام اس اس ام اس جدید عاشقانه اس ام اس دلتنگی اس ام اس عاشقانه اس ام اس عاشقانه 2013 اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس عاشقانه جدید اس ام اس عاشقانه جدید فروردین اس ام اس عاشقانه جدید فروردین ماه 92 اس ام اس عاشقانه جدید و زیبای فروردین 92 اس ام اس عاشقانه جذاب و زیبا اس ام اس عاشقانه زیبا و جدید اس ام اس عاشقانه غمگین اس ام اس عاشقانه فروردین 92 اس ام اس عاشقانه فروردین ماه 92 اس ام اس عشقولانه اس ام اس فروردین اس ام اس های جدید عاشقانه اس ام اس های عاشقانه زیبا اس ام اس و جملات عاشقانه جدید اس ام اس و متن عاشقانه جدید اس ام اس و متون عاشقانه جدید و زیبا اس ام اس ویژه عشق و عاشقی دوبیتی عاشقانه راد اس ام اس عاشقانه ترین اس ام اس متن عاشقانه کوتاه مسیج جدید پیامک عاشقانه پیامک عاشقانه 2013 پیامک عاشقانه 92

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد