دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

زن جوان ، قربانی دو مرد پراید سوار

دو مرد که سوار بر یک خودروی پراید، زن جوانی را ربوده و بعد از آزار و اذیت وی، اموالش را سرقت کرده بودند در کمتر از یک هفته به دام پلیس افتادند. 
 
عرش نیوز : 

شامگاه ۱۴بهمن‌ماه زن جوانی سراسیمه نزد مأموران پلیس برازجان در استان بوشهر رفت و از ماجرای شومی که برایش رخ داده بود پرده برداشت. او گفت: حدود ساعت ۴:۳۰ بعدازظهر بود و در یکی از خیابان‌های اصلی شهر منتظر تاکسی بودم تا به عالیشهر بروم. در همین هنگام خودروی پرایدی مقابلم توقف کرد. به غیراز راننده مردی که وانمود می‌کرد مسافر است، روی صندلی جلو نشسته بود. وقتی سوار شدم، ماشین به راه افتاد اما به محض اینکه از شهر خارج شدیم، راننده تغییر مسیر داد و وارد جاده‌ای بیابانی شد.

به او اعتراض کردم و با فریاد خواستم توقف کند، اما مردی که کنارش نشسته بود با چاقو تهدیدم کرد و به زور موبایل و اموال باارزشم را سرقت کرد. او و همدستش سپس مرا به محلی خلوت بردند و بی‌توجه به التماس‌هایم مورد آزار و اذیت قرار دادند و سپس پا به فرار گذاشتند. با شکایت این زن، تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری مردان شیطان‌صفت شروع شد. شاکی به‌خاطر این حادثه چنان وحشت کرده بود که مشخصات کاملی از خودروی تبهکاران به‌خاطر نداشت اما با این حال مأموران با چهره‌نگاری از سرنشینان خودروی پراید، تحقیقات برای دستگیری آنها را ادامه دادند.

در کمتر از یک هفته تیم تحقیق توانست با ردیابی‌های ویژه هر دو متهم را شناسایی و مخفیگاه آنها را محاصره کند. مردان جوان در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند و بعد از انتقال به اداره آگاهی، شاکی پرونده هر‌دویشان را شناسایی کرد. متهمان که چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند به ربودن و آزار و اذیت زن جوان اعتراف کردند و با صدور قرار قانونی، در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد