دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس بی معرفتی | اس ام اس رفاقتی که توش بی معرفتی شده

اس ام اس بی معرفتی | اس ام اس رفاقتی که توش بی معرفتی شده 

www.Nice-Sms.iR 

 

تو ای سمبل معرفت!کجایی ؟سلام

این هم رسم توست،دوستی بی کلام

ندیدم کسی ،هیچ مانند تو

یک روز خوب ،یک روز بد...بی مرام

 

 *********** Nice-SMS.IR *************


 معرفت در گرانیست به هر کس ندهند

پر طاووس گران است به کرکس ندهند

 

 *********** Nice-SMS.IR *************

 

رفیق بی معرفت ؛ مثل پنجره ی رو به دیوار میمونه

.

.

.

چطوری پنجره؟

 

 *********** Nice-SMS.IR ************* 

رفیق بی معرفت را کمتر از دشمن نمی دانم

شوم قربان آن دشمن که بویی از معرفت دارد

 

 *********** Nice-SMS.IR ************* 

من همان دخترک غم زده ی دیروزم
من همان کودک بی تاب برای بودن
که دلش رادراندوه به زنجیرکشید
وبه اندازه ی دل رنج کشید
وبه اندازه ی بی معرفتی دردکشید

 

 *********** Nice-SMS.IR ************* 

 

یه زغال برمیدارم دورت خط میکشم و مینویسم:

این بی معرفت دنیای منه !

 

 *********** Nice-SMS.IR *************


بهت نمی گم آدم بی معرفتی هستی چون بی معرفت ها که آدم نیستند

 

 *********** Nice-SMS.IR *************


عاشقان را عشق فرمان میدهد لوتیان را معرفت ...!! مخلصتیم با معرفت......
.
.

.
..
.
.

اداره مبارزه با انسانهای بی معرفت و فاقد درک کافی

 

 *********** Nice-SMS.IR *************


من به جرم با وفایی این چنین تنها شدم چون ندارم همدمی بازیچه دلها شدم

 

 *********** Nice-SMS.IR *************

 

دوستی این نیست
بی معرفتی سنگدلی نامردی
دوستی این نیست
این نیست که دیرآمدی وزودروی

 

 *********** Nice-SMS.IR *************

 

غلام همت آن نازنینم که کار خیر بی روی ریا کرد من از بیگانگان هرگز ننالم که با من هر چه کرد آن آشنا کرد

 

 

 اس ام اس تازه داری ؟ بفرست ۰۹۳۹۷۲۲۰۴۰۰ 

●.●●..●● بقیه ی اس ام اس ها در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

کسب در آمد از اینترنت ( کلیک کنید ) 

 

چه شده؟ ای دل دیوانه هوایش کردی؟
با دو چشمان پر از اشک صدایش کردی؟
گفته بودم که دلش معدن بی معرفتی ست
تو نشستی و دلت خوش به وفایش کردی؟

 

 *********** Nice-SMS.IR ************* 

 

بیمعرفت تو اون کسی بودی که

  اومدی زیر چترم,نه برای همراهی با من,بلکه فقط برای اینکه خیس نشی....بارون که بند اومد,رفتی که رفتی .....

 

  *********** Nice-SMS.IR *************


از زشــتی کردار تو هم خسته شدم
بی معرفتی دیده و بشکسته شدم
پژواکم و در ســـینه صد کوه اســـی
بی مهری و غم دیدم و لب بسته شدم

 

 *********** Nice-SMS.IR ************* 

 

هنوز رو خاکیم یادمان نمیکنند!

وای به روزی که خاکمان کنند!!!!

 

 *********** Nice-SMS.IR ************* 

 

برای سلامتی آن‌هایی که تا یادی ازشان نکنی یادی ازت نمی‌کنن ، صلوات

 

 *********** Nice-SMS.IR ************* 


وقتی برگ های پاییز رو زیر پات له می کنی یادت باشه روزی بهت نفس هدیه می کردن
بی معرفت

 

 *********** Nice-SMS.IR *************

 

یک جام پر از شراب دستت باشد ، تا حال من خراب دستت باشد

این چندمین پیامک است ندادی ، پاسخ ای دوست فقط حساب دستت باشد

 

 *********** Nice-SMS.IR *************

 

به خیال کدامین آرزو ، صفای با تو بودن را از ما گرفتی ای بی  معرفت 

 

 *********** Nice-SMS.IR *************


مرسی خوبم شما خوبی؟ چه عجب یادی از ما کردی.

.

.

طرح شرمنده کردن دوستان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد