دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس به زبان شیرین آذربایجانی 2011 | Azari Best SMS 1390

اس ام اس به زبان شیرین آذربایجانی 2011 | Azari Best SMS 1390  

جوک و اس ام اس به زبان شیرین آذربایجانی همراه با معنی

هر روز با داغ ترین و جدیدترین اس ام اس های ایران
http://Nice-sms.blogsky.com/  

 

 

 

دئمیشدیم؛ گئدرسن من اوللم سن سیز

سن گئتدون من اولمدیم!! باغیشلا منی !

معنی :

گفته بودم  اگه بری من میمیرم بی تو

تو رفتی…. من نمردم!! ببخش منو !

 

 ************ Nice-Sms.iR ************* 

گونده منه باش ووران ایندی منه داش وورور.

ایندی منه داش ووران اوزگلره باش وورور.

اوزگه اگر داش وورا دردینه دوزمک اولار.

باخ بورا سوز بوردادی داشلاری یولداش وورور…

معنی

اونی که هر روز به من سر میزد امروز به من سنگ میزنه.

اونی که امروز به من سنگ میزنه به بیگانه ها سر میزنه.

بیگانه اکه سنگ بزنه دردشو میشه تحمل کرد.

ببین منو حرف من اینجاست سنگهارو دوست میزنه…

 

  ************ Nice-Sms.iR *************

اورییمله باجارمرام او گوزلره ویریلمشام

لیل سو کیمی آخیب گلیب چاتیب سنده دورولمشام

درد اورییمده آشیب داشیب غمده منن قوجاخ ب

آتما منی زامان چاشیب بو دنیادان یورولمیشام؟اورییمله باجارمرام او گوزلره ویریلمشام

لیل سو کیمی آخیب گلیب چاتیب سنده دورولمشام

درد اورییمده آشیب داشیب غمده منن قوجاخ ب

آتما منی زامان چاشیب بو دنیادان یورولمیشام؟

تورا بس منتظر ماندم,اوتاندی لحظه لر مندن.بدان من دوستت دارم,اینان بو یاشلی

گوزلردن.سفر از تو گذر از تو,فقط یول گوزلماخ مندن.فقط با یک نگاه تو,اوچاردی غصه لر مندن.

 

 ************ Nice-Sms.iR ************* 

بی وفا جانان یولوندا جان گویان دیواندور.شاهیدیم بو مطلبه شمعه یانان پرواندور. شمع

یولوندا یانماغا,پروانه ایلر افتخار.شمع دیر بیچاره پروانه,عجب دیواندور.

 

 ************ Nice-Sms.iR ************* 

سن سن حیاتمن معناسی

سن سن سوگیمین رویاسی

سن سن دنیامین دنیاسی

سنی چخ ایستیرم کلم دلماسی

 

 ************ Nice-Sms.iR ************* 

بیر دنیز دوشون سوسوز / بیر انسان دوشون موتسوز

بیر بهار دوشون چیچک سیز / بیرده منی دوشون سنسیز

هیچ الورمو؟

 

 ************ Nice-Sms.iR ************* 

عزیزیم آشا آشا / سو گلیر داشا داشا

بیر جانم وار ثروتیم / اودا قربان داداشا

 

 ************ Nice-Sms.iR ************* 

گل دونیانی بولوشدورک / دنیز منیم دالقا سنین

گونش منیم ایشیق سنین  / هامّیسی سنین سنده منیم

 

 ************ Nice-Sms.iR ************* 

تو را بس منتظر ماندم / اوتاندی لحظه لر مندن

بدان من دوستت دارم / اینان بو یاشلی گوزلردن
 

بقیه در ادامه ی مطلب

 

سفر از تو گذر از تو / فقط یول گوزلماخ مندن

فقط با یک نگاه تو / اوچاردی غصه لر مندن

 

 ************ Nice-Sms.iR ************* 

داغدا پائیز اولاندا / ساری سنبل سولاندا

یارا ائلچی گوندررم / اون بئش یاشی دولاندا

 

 ************ Nice-Sms.iR ************* 

عزیزیم گؤل آلاندا / ساچا سنبل آلاندا

یاریم یادیما دوشر / الیمه گؤل آلاندا

 

 ************ Nice-Sms.iR ************* 

گؤزوم قالدی او قاشدا / او پیکده او قاشدا

مجنون تک دلی گؤیلوم / گزیری داغدا داشدا

 

 ************ Nice-Sms.iR ************* 

بیر گورچین کیمی دن سیزلمیشم! بولبولم یازدا چمن سیزلمیشم!

اوز دیارمدا وطن سیزلمیشم! هیچ بیلرسن نیجه سن سیزلمیشم!!!

 

 ************ Nice-Sms.iR ************* 

داغ باشیندا اکین اولماز / اکین اولسا بیچین اولماز . . .

دنیادا مین گوزل اولسا / بیری سنین تکین اولماز . . .

 

 ************ Nice-Sms.iR ************* 

محبت قوجالماز

عشق آزالماز

دوست آیرلماز

یاخچلیق یرده قالماز

دوست دوستی آتماز

یاریما اولسون سلام

قوی کی دییم بیر کلام

ایستییرم من سنی

ایسته منی والسلام

 

 ************ Nice-Sms.iR ************* 

اگر بیز ایکیمیز ده یاپراق اولساق پاییز فصلینده من

سنن تئز یئره دوشه جاغام تا سن دوشنده سنی

اوز قوجاغیما آلیم .

 

 ************ Nice-Sms.iR ************* 

گوروم شیر دنیادا پیر اولماسین

گوروم تولکو جنگلده شیر اولماسین

ستمکار خلقه امیر اولماسین

بوتون پاک اورکللر گوروم شاد اولا

مقدس آذربایجان دائم آباد اولا 

 


برچسب ها :  payamake azar mah 88 payamake jadid radsms.com sms asheghane sms azar mah 88 sms jadid sms khandedar sms love sms new sms tork zaban اس ام اس آبان ماه 88 اس ام اس آذر ماه 88 اس ام اس آذربایجانی اس ام اس امروز اس ام اس باحال اس ام اس برای دوست اس ام اس برای معشوق اس ام اس به زبان شیرین آذربایجانی اس ام اس ترکی آذر ماه 88 اس ام اس جدید اس ام اس جدید اسفند ماه 88 اس ام اس خنده دار اس ام اس دوری اس ام اس زیبا اس ام اس عاشقانه اس ام اس عاشقانه جدید اس ام اس فلسفی اس ام اس قومیتی اس ام اس مفهومی اس ام اس ناب اس ام اس نایاب اس ام اس های احساسی اس ام اس کم یاب انواع اس ام اس ها بهترین اس ام اس ها بهترین اس ام اس های آذربایجانی جدیدترین اس ام اس ها جدیدترین اس ام اس های ترکی جوک و اس ام اس جدید راد اس ام اس مرکز اس ام اس ایران پیامک جدید پیامک خنده دار پیامک عاشقانه پیامک عاشقانه جدید پیامک لاو

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد