دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

گلیچین اس ام اس های بی وفایی | SMS BI FAYI

منبع : نایس اس ام اس دات آی آر 

 نایس شاپ بهترین فروشگاه ایران برای ورود کلیک کنید  

 منبع : WwW.Nice-sms.IR  

 

تو که قصد جدائی کرده بودی  خیال بی وفایی کرده بودی
چرا با این دل خوش باور من زمانی آشنائی کرده بودی
 
* * * * * * * * * * * *
 
تنگ غروب گم شد الماس آشنایی
خواستی ردم کنی تو یک جوری که نفهمم
یک لحظه باورم شد که من چقدر نفهمم
 
* * * * * * * * * * *

مستم از باده ،که مستی هم بلاست
باده ی عاشق زهر باده جداست
بی وفا ، مستی مگر از باده ی عشقت نبود
کین چنین  دل را شکستی،کین شکستن هم خطاست
 
* * * * * * * * * * * *
 
من ندانستم از اول که تو بی مهرو وفایی
 عهد نابستن از آن به که ببندی و نپایی
 
* * * * * * * * * * * *
 
یار دل آزار من وفا نشناسد / راستی عجب نعمتی است یار وفادار . . .
 
* * * * * * * * * * * *
 
ز درد عشق تو با کس حکایتی که نکردم / چرا وفای تو کم شد ، شکایتی که نکردم . . .
 
* * * * * * * * * * * * 

یار با ما بی‌وفایی می‌کند
بی‌گناه از من جدایی می‌کند
شمع جانم را بکشت آن بی‌وفا
جای دیگر روشنایی می‌کند
 
* * * * * * * * * * * *
 
وه چه خوب آمدی صفا کردی
چه عجب شد که یاد ما کردی؟
بیوفایی مگر چه عیبی داشت
که پشیمان شدی وفا کردی؟
 
* * * * * * * * * * * * 

یاران به خدا که بی وفایی مکنید
با عاشق دلخسته جدایی مکنید
یا آن که وفا می کنید تا آخر
یا آنکه از اول آشنایی نکنید
 
* * * * * * * * * * * *
 
وفای شمع را نازم که بعد از سوختن
به صد خاکستری در دامن پروانه میریزد
نه چون انسان که بعد از رفتن  همدم
گل عشقش درون دامن بیگانه میریزد
 
* * * * * * * * * * *

 
تو را برای وفای تو  دوست می دارم، و گرنه دلبر پیمانه شکن که فراوان است...
 
* * * * * * * * * * * * 

هر رهگذری محرم اسرار نگردد / صحرای نمکزار چمن زار نگردد
هر جا که رسیدی طرح رفاقت مکش ای دوست / هر بی سر و پا یار وفادار نگردد . . .
 

* * * * * * * * * * * *
 
مقصود دلم مهر و وفا بود چنین گشت / گر مقصود دلم جور و جفا بود چه می شد . . . ؟
 
* * * * * * * * * * * * 

 

تو که رفتی پریشون شد خیالم / همه گفتند که من دیوانه حالم
نمیدانند که این دیوانه در فکر شفا نیست / که هرچی باشه اما بی وفا نیست . . .
  

اگه حال کردی نظر یادت نره داداش

برچسب ها: Sms بی وفایی، اس ام اس بی وفایی جدید، اس ام اس خیلی غمگین بی وفایی، اس ام اس بی وفا، اس ام اس باری کسی که دلمو شکونده، اس ام اس دلشکسته ها، اس ام اس بی وفایی تنهایی و جداییو غمگین 2011، sms jodayi، sms bi fayi، sms جدید بی وفایی جدید،

نظرات 1 + ارسال نظر
نازی یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:32 ب.ظ

مرسی عالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد