دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

گلیچین اس ام اس های بی وفایی | SMS BI FAYI

تو که قصد جدائی کرده بودی  خیال بی وفایی کرده بودی
چرا با این دل خوش باور من زمانی آشنائی کرده بودی
 
************* WwW.Nice-SMS.IR *************  

 
تنگ غروب گم شد الماس آشنایی
خواستی ردم کنی تو یک جوری که نفهمم
یک لحظه باورم شد که من چقدر نفهمم
 
************* WwW.Nice-SMS.IR *************  

مستم از باده ،که مستی هم بلاست
باده ی عاشق زهر باده جداست
بی وفا ، مستی مگر از باده ی عشقت نبود
کین چنین  دل را شکستی،کین شکستن هم خطاست
 
************* WwW.Nice-SMS.IR *************  

 
من ندانستم از اول که تو بی مهرو وفایی
 عهد نابستن از آن به که ببندی و نپایی
 
************* WwW.Nice-SMS.IR *************  
 
یار دل آزار من وفا نشناسد / راستی عجب نعمتی است یار وفادار . . .
 
************* WwW.Nice-SMS.IR *************  

 
ز درد عشق تو با کس حکایتی که نکردم / چرا وفای تو کم شد ، شکایتی که نکردم . . .
 
************* WwW.Nice-SMS.IR *************  

یار با ما بی‌وفایی می‌کند
بی‌گناه از من جدایی می‌کند
شمع جانم را بکشت آن بی‌وفا
جای دیگر روشنایی می‌کند
 
************* WwW.Nice-SMS.IR *************  

 
وه چه خوب آمدی صفا کردی
چه عجب شد که یاد ما کردی؟
بیوفایی مگر چه عیبی داشت
که پشیمان شدی وفا کردی؟
 
************* WwW.Nice-SMS.IR *************  

یاران به خدا که بی وفایی مکنید
با عاشق دلخسته جدایی مکنید
یا آن که وفا می کنید تا آخر
یا آنکه از اول آشنایی نکنید
 
************* WwW.Nice-SMS.IR ************* 
 
وفای شمع را نازم که بعد از سوختن
به صد خاکستری در دامن پروانه میریزد
نه چون انسان که بعد از رفتن  همدم
گل عشقش درون دامن بیگانه میریزد
 
************* WwW.Nice-SMS.IR ************* 
 
تو را برای وفای تو  دوست می دارم، و گرنه دلبر پیمانه شکن که فراوان است...
 
************* WwW.Nice-SMS.IR *************  

هر رهگذری محرم اسرار نگردد / صحرای نمکزار چمن زار نگردد
هر جا که رسیدی طرح رفاقت مکش ای دوست / هر بی سر و پا یار وفادار نگردد . . .
 

************* WwW.Nice-SMS.IR *************  

 
مقصود دلم مهر و وفا بود چنین گشت / گر مقصود دلم جور و جفا بود چه می شد . . . ؟
 
************* WwW.Nice-SMS.IR *************  

 

تو که رفتی پریشون شد خیالم / همه گفتند که من دیوانه حالم
نمیدانند که این دیوانه در فکر شفا نیست / که هرچی باشه اما بی وفا نیست . . .
 

************* WwW.Nice-SMS.IR ************* 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد